tag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post7695644259947937988..comments2024-03-26T00:40:59.856-07:00Comments on Peter de Rond: Trainingsrondje na tuning Quest.Peter de Rondhttp://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-46119858381204081172016-08-18T14:21:07.756-07:002016-08-18T14:21:07.756-07:00Ik had mijn Q al verlaagd en de stugge veren erin....Ik had mijn Q al verlaagd en de stugge veren erin.....was al 75% verbetering. Nu met de DF (ook stuggere veren gemonteerd) is het helemaal een feest. 1000 km en meer achter elkaar rij ik alleen met de BMWWillemhttps://www.blogger.com/profile/09100450705979946672noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-15204359763506036072016-08-17T12:04:58.256-07:002016-08-17T12:04:58.256-07:00Nou nee, stuggere veren geven juist meer gerammel ...Nou nee, stuggere veren geven juist meer gerammel bij hobbels en kuilen. Maar minder energieverlies door het veel minder schommelen van de fiets tijdens fietsen. Als ik de 1000+ tochten ga fietsen komen de standaard veren er weer in, die geven meer demping van de hobbels en kuilen.Peter de Rondhttps://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-41504858068556920252016-08-17T10:56:18.396-07:002016-08-17T10:56:18.396-07:00Peter, ik neem aan dat je stuggere veren gebruikt ...Peter, ik neem aan dat je stuggere veren gebruikt om minder door elkaar gerammeld te worden bij hobbels/kuilen in de weg?<br />grt, PeterPLW Smitshttps://www.blogger.com/profile/17290741067249654854noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-83546691653644164122016-08-16T22:17:38.178-07:002016-08-16T22:17:38.178-07:00Snel!Snel!rvhttps://www.blogger.com/profile/04171648051773136582noreply@blogger.com