tag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post9140469155904158538..comments2024-03-26T00:40:59.856-07:00Comments on Peter de Rond: Racekap Airborne.Peter de Rondhttp://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-30837474203612973602012-01-05T11:45:20.630-08:002012-01-05T11:45:20.630-08:00Hallo Wim,
Die handleiding heb je niet meegegeven...Hallo Wim,<br /><br />Die handleiding heb je niet meegegeven, maar je hebt het wel eens gezegd. in de zin dat je meer wind vangt.<br />Maar ik reed met de wind mee, dus dat moet kunnen, ja toch, niet dan!<br />Maar goed, het waaide hard, heb bewust met de wind mee, en terug tegen de wind gereden, ik wou niet het risico nemen, wat er zou gebeuren met de wind van opzij.Peter de Rondhttps://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-51845813123643693432012-01-04T13:13:47.208-08:002012-01-04T13:13:47.208-08:00Hi Peter,
Je hebt de handleiding toch wel gelezen?...Hi Peter,<br />Je hebt de handleiding toch wel gelezen? Bij al te veel wind niet met de kap naar buiten. Hoe hard waaide het? En ja, de kap kan heel veel vervorming verdragen. Dat komt door de keuze van de epoxy en carbon. Ook bakken we om die reden de kap niet af. Dan wordt ie wel vormvaster, harder, maar gaat ie bij vervorming eerder kapot.<br />Groeten,<br />WimWim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.com