tag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post6753713809228217638..comments2024-03-26T00:40:59.856-07:00Comments on Peter de Rond: Tochtje met "Mooi Twente" en 200km brevetPeter de Rondhttp://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-88430271448109300612022-04-25T23:41:46.478-07:002022-04-25T23:41:46.478-07:00Mijn nieuwe Milan GT 7080 staat ook behoorlijk hoo...Mijn nieuwe Milan GT 7080 staat ook behoorlijk hoog, mede door 42 mm voorbanden. Drempels raak ik zelden in het Noorden van Nederland. Ik weet wel dat vooral in steden soms enorme steile drempels zijn. Dan is het eigenlijk onmogelijk ze niet te raken met voetenbulten, maar er voorzichtig schuin overheen rijden helpt veel. Standaard is de bodemvrijheid van de Milan GT flink groter dan de SL.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-60983233696004017552022-04-25T21:51:02.279-07:002022-04-25T21:51:02.279-07:00Ik heb mijn veerpoten wat verlengd waardoor hij ie...Ik heb mijn veerpoten wat verlengd waardoor hij iets hoger op zijn voorwielen staat. En heb de plastic stroken er onder weg gehaald, beide ingrepen geven meer ruimte, zodat ik bijna alle verkeersdrempels kan nemen zonder ze aan te raken. Af en toe komt het nog voor. Maar dan geen harde klappen maar lichte schuurgeluiden.Peter de Rondhttps://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8483346289053205719.post-66598531994866347022022-04-25T21:06:26.752-07:002022-04-25T21:06:26.752-07:00Hallo Peter, wat is het verschil tussen jouw en He...Hallo Peter, wat is het verschil tussen jouw en Heiners Milan, dat hij meer moeite heeft met drempels?Marco Loogmannoreply@blogger.com