donderdag 5 september 2013

Ride for the roses

Ff bijkomen in de groep.
Dit jaar doe ik mee met Ride for the Roses.
Dit doe ik samen met 34 collega's, aanstaande zondag 8 september rijden we de 100 km.
Start is in Ede, en zover ik weet doen er ongeveer 6000 fietsers aan mee.
Omdat we als bedrijfsteam rijden gebruik ik mijn mountainbike voor deze toertocht, en omdat er gebruik wordt gemaakt van voorrijders zal de snelheid echt een toersnelheid zijn:-)).
Ride for the Roses wordt georganiseerd ter ondersteuning van KWF. net zoiets als "Alpe d'Hu6".

Eenerzijds doe ik mee, omdat we vanuit het werk als groep meedoen, anderzijds omdat er al 3 mensen, beide ouders en broer overleden zijn aan deze ziekte.
Het is 100 km en volgens de planning zijn we er de hele dag mee bezig, incl. het heen en terug rijden met de auto, maar goed dat mag de pret niet drukken.
Uiteraard is het de bedoeling van de organisatie om zoveel mogelijk geld op te halen om onderzoek te financieren, zodat deze ziekte niet meer levensbedreigend zal zijn, maar genezen kan worden.

Een ieder die dit wil doen kan via de site van de organisatie een bedrag storten, men kan dat doen zonder verwijzing naar een deelnemer, maar ook met verwijzing.
De donatie werkwijze is als volgt:
Ga naar www.ridefortheroses.nl
Klil op: doe een donatie.
Gevraagde gegevens invullen, en bij "ik doneer aan" naam invullen.
Saluut.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten