vrijdag 6 maart 2015

Prijslijst "De Rond Velomobiel Service Twente"


Prijslijst 2020.

Rotor trippel set Q-XL,                                                           € 280,00
Hierin zit:
Grote blad      Q-XL 53t of 54t    130bcd      5 arm                   € 145,00
Midden blad   Q-XL 41t of 44t    130bcd      5 arm                    €   75,00
Kleine blad    Q 30t                      74bcd      5 arm                  €   60,00

Grotere tandwielbladen/bcd maat op aanvraag.
Bv 62t 130 of 110 bcd

Meegeleverd/aangepaste voor derailleur voor zelfmontage      €   48,50
Als oude voor derailleur retour gestuurd word volgt credit       €   17,50

De Rond XLL windscherm, incl. klittenband                            €   32,50

Aluminium frame met 4,5mtr oprijgoten incl montage.           € 445,00
Setje vastzet bandjes.                                                             €  25,00
Afwijkende samenstelling of alleen oprijgoten op aanvraag.

Stuurstang verstelling met linkse en rechtse schroefdraad.       €  27,50
Stelbok voor afstelling sporing                                               €  25,50

Ombouw van 9 naar 10 speed.
Incl 10 speed Shifter, Ketting, Derailleur en Cassette.
exl montage.                                                               vanaf  € 468,00

Aangepaste achterdemper dmv extra veer.                              €   112,50
Als oude demper retour gestuurd wordt volgt credit                 €   50,00


Montage uurloon                                                                    €  40,00.
Alle prijzen zijn incl btw.




4 opmerkingen:

  1. duidelijke lijst ga hem morgen ff printen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde van je huis. Dat Grytsje dat heeft goedgekeurd. Ongelofelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peter, grijs op een oranje achtergrond is slecht te lezen aan deze kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Peter,

    Ik wil het nog eens proberen om de bladen die ik vorig jaar had gekocht te monteren in mijn Xsje
    Ik had in de verleden reeds met qrings gereden op mijn optima chettah ( zeer te vreden )
    nu is vorig jaar dit niet bevallen met de 53 en 44 Ql bladen.
    Wat doe ik fout.
    Mijn vriend Andre al jaren Quest rijder ( rotterijder samen ) en lopen tegen wat conflicten aan.
    Is het aangrijp punt samen met het lds punt nou het belangrijkst ? of wat vergeten we nou.
    Naar Latrop fietsen lijkt mij heel tof , maar daar ontbreekt de tijd gewoon ( werk he )
    Ik hoop dat je mij van advies wil dienen.
    Natuurlijk aller begrip als je dat liever niet doet, daar ik deze ok niet bij jouw heb gekocht.
    Vriendelijke groet,
    Hans Fransen ( rotterijder...Rotterdam )

    BeantwoordenVerwijderen