zaterdag 22 november 2014

Voetgaten en Ambassadeur Ovaal.

Kleine bolling is genoeg.
Heb vorige week mijn voetgaten ook dicht gemaakt, zoals de laatste dagen op verschillende blogs te lezen is.
Alleen doordat ik niet van die grote voeten heb, maatje 43, heb ik gewoon een paar oude windschermpje gepakt van mezelf, die ik iets bol gebogen heb.
En die weer met de bolle kant naar beneden vast geplakt op de body, en klaar is Peter.
Werkt prima, lekker warm in de Quest.

Vandaag is Stradaatje in Lattrop geweest met zijn Raptobike. Had niet in de gaten dat hij helemaal vanuit Belgie is komen rijden voor de montage van de Rotor bladen.
Monteert toch een stuk makkelijker hoor. Bij een tweewieler zonder body.

Hij noemde me de "Ambassadeur van Ovaal", toch wel een mooie titel, ja toch.

De laatste weken weer een paar mooie reacties gekregen van gebruikers. Niet iedereen heeft namelijk een eigen blogspot.
Rob uit Warmerhuizen mailde me: In kort mijn ervaring. Duurt inderdaad ruim een maand voordat de minder gebruikte spiergroepen op sterkte zijn. Ik merk duidelijk dat vanuit stilstand optrekken gemakkelijker gaat. Ik heb niet echt een snelheidstoename gemerkt. Maar naarmate ik meer getraind raakte, werd het buiten al kouder en ik heb er nu ook 3 wat zwaarder lopende banden omleggen voor de winter. 

Ben uit Sneek Wats-apte me: Niet eerder zo heerlijk gefietst, en later geen last van de spieren, SUPER. 

Tom uit Raerd vertelde me: Ik merk een duidelijk verschil bij de lange afstanden en bij alle dagen woon werk verkeer, het is niet zo vermoeiend. Ik verwacht er volgend jaar tijdens de brevetten er echt voordeel van te hebben.

Ook zijn er al klanten nadat ze het eerst op de tweewieler gemonteerd  hebben, ze ook nu in de velomobiel monteren. Al met loopt het lekker door, en straks bij de oliebollentocht en de Noordelijke velomobielen tocht, kan ik mooi zelf tekst en uitleg geven over het toepassen van deze tandwielen.
Saluut.

2 opmerkingen: