dinsdag 1 januari 2013

Een gezegend 2013 voor iedereen.

2012 gaat en 2013 komt.
2012 heeft aardig wat veranderingen teweeg gebracht in ons leven.
Mooie dingen, zoals verhuizen van het mooie Friesland naar het mooie Twente.
Voor de 30ste keer de Elfstedentocht fietsen, en dan ook nog als eerste binnenkomen, maar het is ook gelijk de laatste keer met de velomobiel.:-))
Van de zomer de Dutch Capitol tour gereden, 1425km in 3 dagen, een aardig stukje trappen.

Minder leuk is het breken van mijn rechter sleutelbeen en het nawerk wat ik ervan heb.
Maar goed, we kijken met tevredenheid terug op het afgelopen jaar en zien met belangstelling uit wat 2013 gaat brengen.

Het plan is om deze zomer London Edingburgh London te gaan rijden, ook 1400km maar ietsje minder vlak.
Moet eerst zien dat ik me zaterdag kan aanmelden bij de eerste 750 aanmeldingen, anders wordt dat mooi niks.
Ook gaan we kijken of er in september een alternatieve of vrije Elfsteden fietstocht kunnen regelen, waarschijnlijk wordt dit de 21 september, waarbij de echte route het meest gevolgd wordt, een en ander in samenspraak met mensen die vaak randoneurs brevetten organiseren.
Van het voorjaar de nodige brevetten fietsen om de conditie weer op pijl te brengen.
Saluut.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Peter. Ook de beste wensen voor jou.

    Het volgende kon ik niet laten liggen, vond ik gewoon te leuk:
    "...om de conditie weer op pijl te brengen." --> met de fiets of ga je daar ook nog een "boog" bij gebruiken? Sorry. Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik zag jou echt op zo'n pijl zitten ;) #beelddenker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wim,
    Tja, ik snap hem,
    Als we op pijl zijn, gaan we als een speer.:-))

    BeantwoordenVerwijderen