Nr 458, 109km gereden. |
Het is een standaard Quest zoals ze in 2011 geleverd werden, koplamp, gevaren knipperlichten, claxon, remlicht, dagrij verlichting, spiegel.
Wat er nog bij komt is neksteun, tilbeugel, en uit eigen keuken, De Rond windscherm, gemodifiseerde achterdemper, spoorbreedte verstelling met links en rechtse schroefdraad en staalkabel om stuur omhoog te houden.
Het standaard setje, velomobieltas met inhoud, reserve materiaal met lader, binnenbanden, en astrekker zit er nog onaangeroerd bij
Inkijkje aan de binnenkant. |
Kijk naar de Quest dan zie je eigenlijk geen gebruikssporen, ik zag alleen veel stof toen ik hem ging bekijken. De Quest snakt er dan ook naar om nu eindelijk eens de Nederlandse wegen te verkennen, en om dat te doen waarvoor hij gemaakt is. "eumidig hard fietsen".
Voor controle en om aanpassingen te maken hebben we de top gedemonteerd, zodat hij na controle, montage en onderhoud er weer bij staat of hij zo uit de productiehal in Roemenië is gerold.vanuit rijderspositie. |
Doe de volgende koper een plezier een zet er een echte zekeringhouder in. De huidige oplossing laat speling van de aansluitklemmen toe en daarmee ook beweging van de interne draad. Vroeg of laat breekt die en zit je zonder verlichting, claxon etc. Is me ooit overkomen in mijn eerste quest.
BeantwoordenVerwijderenJe vergeet nog te melden dat ie van een oud dametje is geweest ;-)
BeantwoordenVerwijderenHaha, in dit geval een mannetje.
Verwijderen