woensdag 31 juli 2013

Thuis in Lattrop.

Grytsje heeft me opgehaald afgelopen middag in Hoek van Holland :-))
Afgelopen nacht naar de veerboot gefietst nadat ik de ticket kon omboeken van zaterdagavond naar woensdagmorgen.
Blij dat ik thuis ben, en met de ervaringen die ik heb gehad.

Nu eerst nog 3 weken vakantie.
Ik zal de komende weken mijn ervaringen hier beschrijven, kan het ook mooi gebruiken om een en ander van me af te schrijven.

Nu eerst lekker slapen in eigen bed, en dan vakantie houden.
Saluut.

2 opmerkingen:

  1. Hi Peter,
    Jammer dat het niet gelukt is. Een dooddoener dan maar:'Er zijn ergere dingen'. Ben uiteraard heel nieuwsgierig naar je verslag.
    Fijne vakantie.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je herstel en veel vakantieplezier. Nog een dooddoener: als het nooit mislukt, is het ook geen echte uitdaging.

    Respect voor je poging en nieuwsgierig naar je verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen