maandag 23 november 2015

Oliebollentocht en nieuwste ontwikkelingen.

Overnachtings-gebouw Scouting Rossum
Het is gelukt om een locatie te vinden voor mensen die graag voor en/of na de oliebollentocht willen overnachten.
De locatie is bij de scouting vereniging in Rossum, Tramweg 4, 7596 NA Rossum, dat is een klein plaatsje tussen Oldenzaal en Denekamp.

Wel is het nodig om zelf een luchtbed/matje en slaapzak mee te nemen. Want bedden zijn niet aanwezig.
Max. kunnen/mogen er 50 mensen overnachten, dat moet genoeg zijn, lijkt me.

Op de desbetreffende website is te informatie te vinden over de mogelijkheden aldaar.
Graag via agendapunt aangeven hoeveel nachten je wilt overnachten, en gelijk de betaling regelen.

Het is geen 3 sterren overnachting en ook geen B&B, want eten en dergelijke moet met elkaar geregeld worden. Nader info volgt nog via mijn blogspot en ligfiets.net.

Wel zoek ik een vrijwilliger die huismeester wil zijn, dat betekend dat je verantwoordelijk bent voor sleutel ontvangst en afgifte en alles daartussen, ook dat het schoon achter gelaten wordt. Dit omdat ik de dag voor en na de tocht zelf niet beschikbaar ben. 

De groepsfoto is gepland voor de start, dus voor 11 uur, dus wees op tijd en heb je koffie op. anders kom je er niet op:-))
Voor de rest, kijk naar de tracks die beschikbaar komen, welke je het beste past, Het is verstandig om ze allemaal te laden.
Want de dag zelf kan best ander weer vertonen dan ingeschat. (is vaker voorgekomen)

Ook is er nog behoefte aan vrijwilligers,  dus schroom niet.
Alvast bedankt.

Hieronder nog een reactie van een klant die ovale tandwielbladen zelf heeft gemonteerd, na ontvangst van tandwielbladen en afstelgegevens.

Rob 23-11
Afgelopen weekend mijn Quest weer helemaal in elkaar kunnen zetten en dus ben ik vandaag weer sinds tijden weer de 30 km  naar het werk gefietst (en terug).
Ik dacht dat het vier weken stilzitten wel een aanslag op mijn conditie zou hebben gepleegd, maar tot mijn grote verbazing trapte het vandaag heerlijk weg. 
Misschien is eerste gewin kattegespin, maar door jou geleverde tandwielen (inclusief de juiste afstelling) zorgden er voor dat ik lekker kon accelereren en ook de gebruikelijke kruissnelheid nu al prima kon volhouden. 
Misschien dat de nieuwe ketting en cassette ook helpen, maar wat rijdt dat lekker of liever gezegd, wat trapt dat soepel rond! Ik had niet gedacht dat dit zo veel verschil zou maken. Die tandwielen zijn wat mij betreft blijvertjes.
Dank voor de juiste afstelgegevens.

Saluut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten