zaterdag 4 mei 2024

Even een up-date

 







In het verleden deed ik vaak 1 verslag per rit, maar dat is het de laatste tijd niet van gekomen.
Vandaar maar een keer op deze manier, specifieke uitgebreide verhalen zijn toch vaak hetzelfde, vooral de kleinere tochten. 

De 300km was wel met een paar uitzonderingen, gestart vanuit Lattrop, route kwam bijna door Lattrop, dus vroeg eruit, 5 uur in de fiets, om op tijd bij de start te zijn. Tijdens de route kwam ik bij 2 dochters voor huis langs, dus beide keren ff stoppen en genoten van kleinkinderen en koffie uiteraard. In Drente erg veel klinkerwegen en veel door bossen, en een energiegel viel erg verkeerd in de maag, kwam er na 30km weer vlot uit :-(  
Maar goed we hebben het overleeft.

Vanaf september vorig jaar ben ik me gaan voorbereiden voor de Elfstedenwandeltocht.
Dit heeft de nodige tijd gekost, heb 1025km gelopen tijdens deze voorbereiding, dus reken maar uit hoeveel uren dat zijn geweest.
Komende dinsdag 7 mei is de start en in 5 dagen moeten we het afronden, of te wel terug zijn in Leeuwarden. 
Net als in 1985 met de 1ste schaats Elfstedentocht, heb ik het idee, begin eraan maar ik weet niet waar het eindigt. 
Het is voor mij de eerste keer, en wandelen lijkt zo makkelijk, maar als je voor de eerste keer boven de 10km komt gaat je lichaam toch wel erg duidelijk aangeven dat hij het niet zo leuk vind.

Maar goed, we gaan het zien, asfalt en weder dienende zal het wel loslopen hoop ik.
Saluut.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten