zaterdag 26 januari 2013

Op stage bij Velomobiel.nl

Tja Peter, valt niet mee he!
Van de week bij Velomobiel geweest om de geheime van de fietsen beter te leren kennen, gewoon een dagje meewerken met de mannen en ondertussen ze het hemd van het lijf vragen.
Aan de ene kant kun je dan mooi dingen doen die je nog niet bij de hand gehad hebt en daarnaast zie je ook dingen die ze doen bij het opbouwen van de fietsen.

Op de werk gaan we ook regelmatig op training om onze product kennis op niveau te houden, dus dat doe je dan zeker voor je eigen bedrijf.
Hiermee laat je zien dat je gemotiveerd bent om dingen eigen te maken en voor Velomobiel is het een duidelijk signaal dat ik gemotiveerd ben om er iets van te maken, niet zomaar van vandaag is het mooi weer en morgen doen we weer iets anders.

Theo, Ymte en Jos zijn aanwezig, de rest is met andere dingen bezig en niet aanwezig.
Net na 8 uur ben ik aanwezig en eerst maar ff koffie halen bij Ymte op kantoor, want het is toch bijna 2 uur auto rijden geweest naar Dronten vanuit Lattrop. Ben via de kortste langzame route gereden, allemaal 80 km  wegen, en dan met het weer van de afgelopen week, dan rijdt Nederland BV niet zo hard.
Maar goed, de koffie smaakte goed en dan maar aan de uitleg.
Zelfs ook nog een drietal wielen gespaakt wat best nog wel een lastige klus is als je dit nog niet eerder gedaan hebt, de eerste 2 wielen ging nog wel aardig maar met de 3de ging ik ff goed de mist in waardoor het  wel erg lang duurde voordat ik ermee klaar was, maar goed, van elke ervaring leer je weer en wordt je wijzer.

Omdat ik momenteel bezig ben om Kwets op te knappen kon ik daar mooi vragen over stellen en spullen meenemen om te gebruiken. na nog wat extra onderdelen verzamelt te hebben ben ik mooi op tijd weer naar huis gegaan om thuis aan te schuiven bij een lekkere warme maaltijd.
Saluut.

3 opmerkingen: