maandag 21 augustus 2023

dag 1 avontuur Parijs Brest Parijs

 Zo, Hallo liebe Leute, 

Bullie wilde dat ik even een verslag typte van zijn avontuur Parijs, Brest, Parijs. Nou doen we toch even.

Zondagavond 20-8 om 17.21 ging het avontuur beginnen in Rambouillet. Iets daarvoor zag ik een mooie foto van veel wielrenners in een lange stoet voor de start, onder een stralende zonnehemel. Met een gangetje van 25/30 km per uur mooi de eerste 100km afgelegd. onderweg nog iemand geholpen na 120 km die rubber in de derailleur had, dat duurde een half uur, maar goed, wat is een half uur op een heel leven, als je iemand blij kunt maken, toch? Bullie moest Heiner, zijn fietsmaat aus Deutschland,  tot rust vermanen, want die ging als een speer van start. hihi. 

02.34uur las ik dat Bullie 200 km erop had zitten, met de mededeling om 02.57 dat ze 2 uurtjes gingen slapen. Kan ik me niks bij voorstellen, dat slapen, en inderdaad zo.n anderhalf uur later bleek mijn vermoeden waarheid: ze gingen alweer verder. :) 09.47 had hij er 300 km op zitten, nog 100 en dan alweer slapen. Tjonge er wordt geregeld geslapen zeg, hoe wonderlijk mooi:)

Verder ging alles goed werd er gemeld, de maag gedroeg zich naar omstandigheden, en verder nam Heiner geregeld koffie en Bullie ging dan ook stoppen. 13.25 de melding: 359  gehad nog 45 te gaan en dan weer....... juist dat dus: slapen:)

Morgen maar weer verder met dit verslag, dan zullen ze vast uitgeslapen zijn. Haha. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten