dinsdag 1 augustus 2023

Pensioen.

 

Na 47 jaar noeste arbeid, Pensioen.

Tja, en dan is het ineens zover, na de beslissing om 2 jaar eerder te stoppen is de dag daar dat het voornemen werkelijkheid is geworden. Op het werk hebben ze een mooi spandoek van zeil met foto's erop laten maken, wat vorige week donderdag opgehangen is bij de hoofdingang, erg mooi.

Gisteren receptie gehad, en lekker uit eten geweest met vrouw en 2 dochters, de rest zit in Zuid Frankrijk. Vanmorgen eerst maar ff een rondje gefietst met de nodige regendruppels daarbij. Tja je moet toch wat als je niet meer naar het werk hoeft :-)

De route zo gepland dat ik nog ff bij het werk langs kon om doek op te halen en de druppel in te leveren waarmee je binnenkomt, er was nog gebak over, dus dat hebben we met de collega's samen nog ff weggewerkt. Komende tijd ff kijken hoe we de standaard woon werk kilometers opvangen/invullen.

We gaan het zien.

ff schuilen vanmorgen, wat een bui af en toe.

Saluut.




6 opmerkingen:

  1. Jemig man heb je me nu ingehaald? Oh, met vervroegd pensioen. Heel verstandig. Gefeliciteerd. Nog een paar weken en ik heb ook alle tijd. Nou ja, je moet wel bezig lijven. Ik maak me daar geen zorgen over in jouw geval. Gewoon elke dag 100 km fietsen , dan heeft de dag ook weer zin gehad. Gaat goedkomen.
    Mm ... volgens mij wonen wij ca 100 km van elkaar. Moet een keer te doen zijn :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Peter! Heel verstandig om eerder te stoppen, en na 47 jaar heb je wel je rust verdiend ook denk ik. Je zal wel een invulling vinden om die woon-werk kilometers op te vangen, daar zit ik niet over in!
    Zelf ben ik na 44 jaar gewerkt te hebben er ook wel al een beetje op uitgekeken, maar ik zal nog 4 jaar moeten uitzitten vrees ik..........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, gewoon blijven ademhalen, dan gaan die 4 jaar ook om.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd! Lekker niets meer hoeven. Kun je nu vroeg op voor je ultra lange afstanden ;-) Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen